Pinned

The Official Post Your Sick Clips Thread

dude ben, that killtac no-scope lift was sick!
and that choke spawnkilltac, damn... nice video man

most of u saw this yesterday, but i forgot to post it here. woulda been pretty sick

that woulda been sick sucky!

 

played snipes for like 4 hours the other day and choked on a lot of killtacs so thought i'd make a video! there's other stuff besides chokes,  mainly just a bunch of triples from a few hours of snipes (and one game from h2c)

http://xboxclips.com/XY0X0YX/edc815d0-922c-496d-b60f-6440fa8ca34b

The Xbox DVR fucked this up really bad for some reason, but I still want to share because I thought it was a cool start to a game. Start it at 1:10 and just watch until I die (it's only like a minute or so). The DVR also hella fucked up the audio too, so I'd suggest muting it. Also, I stuck him for the last kill as you can see below:

Not really sick, but it was pretty much the ONLY good thing to happen to me that game. It happened so fast I'm surprised the melee even connected. Felt kinda good, that guy was a prick.

What about that killionaire on me and rude dude?  That video was sick bro :)

 

also what the fuck how are you so good at octagon

http://xboxclips.com/XY0X0YX/edc815d0-922c-496d-b60f-6440fa8ca34b

The Xbox DVR fucked this up really bad for some reason, but I still want to share because I thought it was a cool start to a game. Start it at 1:10 and just watch until I die (it's only like a minute or so). The DVR also hella fucked up the audio too, so I'd suggest muting it. Also, I stuck him for the last kill as you can see below:

tfw bottom of page

lol that video is a month old...i think i uploaded that clip to one of my random mcc vids

idk lol i play octagon more than anyone pretty much...i used to play it with cause of hell all the time

 

Hustla and I making a comeback from 20 down.

Where did that Jaro G0!?!
Where did that Jaro G0!?!
Vista ate it.

you were an hour late on the 2 for 1 would have been a nice clip

http://youtu.be/2RyIba9NSQo

 

Halo 4 is boring.

Anyone else get their shit stolen by the Guardians every now and then?

http://xboxclips.com/XY0X0YX/42a02584-f2eb-4710-ae37-5c48d946bcef

you were an hour late on the 2 for 1 would have been a nice clip

More like 0.1 sec

you were an hour late on the 2 for 1 would have been a nice clip

More like 0.1 sec

you label the clip 2 for 1 jaro and it wasn't close; 0.1 seconds or an hour it's still not a jaro

on topic, I split screen whenever i play and just choke too much:

Frenzy choke(looks like the shot hit to me):http://xboxclips.com/ShmanKs/4c3f7fb0-d5bc-4a5f-ac86-d345013f1fa2

Damn body shot :http://xboxclips.com/ShmanKs/73ac05a7-2a99-4c02-8880-c9858f451f45

 

also dont link the video through your playlist venom

Was kinda getting back into Halo playing a bunch of snipers, but those faggots removed it because I'm not allowed to have fun on this game.; 

Nothing super amazing but i really liked the trip shot.

http://xboxclips.com/TJWQJR/fa40001a-3cac-425e-bdfe-e221ced4d181

also dont link the video through your playlist venom

 

Hahaha i just saw it and it fucked up it is stupid because somestimes youtube just decided to  watch through playlist by it self but next time i check the link if it is not playlist XD

I should have just taken my time on the Tac but instead I choke hard

http://xboxclips.com/Llama+spits/5c858ca1-1736-43a3-b941-4edb36d2b38b

some nice tacs in here

I should have just taken my time on the Tac but instead I choke hard

http://xboxclips.com/Llama+spits/5c858ca1-1736-43a3-b941-4edb36d2b38b
Lol, Waffle is one of my brother's friends.

just watched The Finale the other day and thought i would try this stick i blame it on splitscreen

 

http://xboxclips.com/ShmanKs/73d9444d-800b-42cf-b9e9-f4918b406032

Starting to grind H2C. Sniping on Sanc is too much fun.

Does anybody have  any small xbl codes i can have like a 2 day or something? i've only got 4 days til i go home and won't be able to play for over a month but i really wanna try out this team ball playlist, would be much appreciated :) (or if there's any free two day glitches floating about that'll do too)

Really wish I could double shot well :(

https://www.youtube.com/watch?v=ut33MO3EAKU
http://xboxclips.com/JIMBEDABBIN/2358aebc-8522-41b7-9e3c-46e473ef4a7b

 

 

gotta stop doing that stupid walk after snipes lmao

jesus